Handelsbetingelser

Betaling

Vi modtager betaling med MobilePay, Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard.

Alle priser er vist i danske kroner og angivet inklusiv moms.

Sælgeren har kun tilladelse til at hæve pengene, når produktet er afsendt. Betaling vil først blive trukket på din konto, når din ordre afsendes.

Ved betaling benyttes en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at dine informationer ikke kan aflæses.

Levering

Vi afsender din ordre inden for 1-2 hverdage.

Den erhvervsdrivende er ansvarlig for enhver skade på varerne fra det tidspunkt, de afsendes, til kortholderen modtager dem.

Returnering

Har du fortrudt dit køb, så har du altid 14 dages returret.

De varer som du sender retur skal være i samme stand som da du modtog dem – ubrugte og ubeskadigede.

Bemærk venligst, at du skal selv dække omkostningerne for at sende varerne retur.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Hvis du har fortrudt dit køb, så kontakt os på email på hej@bymester.dk – så gør vi alt hvad der er muligt for, at gøre din oplevelse god igen.

Refundering

Når vi har modtaget returvarerne, tilbagebetales det beløb som svarer til de produkter du har sendt retur. Bemærk venligst, at de omkostninger som du har brugt på at sende varerne retur ikke refunderes.

Når det er sagt, så vil det holde os vågne om natten, hvis du ikke har haft en positiv oplevelse med Bymester. Så derfor – har du spørgsmål eller er i tvivl om noget, så skriv blot en mail til os på hej@bymester.dk

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation af plakater. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader opstået ved forkert håndtering af plakaterne – f.eks. fugtskader.

Adresse til returnering:

Mester Spil ApS
Dronning Margrethes Vej 4D, st.
4000 Roskilde

Klager

Hvis du ikke er tilfreds med Mester Spil ApS’ produkter eller den måde, vi har håndteret din sag på, opfordrer vi dig til at kontakte os.

Hvis dette ikke leder til en løsning på dit problem, har du mulighed for at indgive en formel klage til os.

Klager kan sendes til:

Mester Spil ApS
Dronning Margrethes Vej 4D, st.
4000 Roskilde

Såfremt du foretrækker at fremsende klagen elektronisk, kan den sendes via e-mail til os på: hej@bymester.dk